poniedziałek, 10 września 2012

LISTA OBECNOŚCI

Czas na podpisanie się macie do piątku do godziny 21:00.
Można przysłonić. Lista obowiązuje też nowych autorów.

PANIE
 Alanhil
Amara LaRossa
Charlotte Johanson
Constance Fairchild
Diana Montgomery
Erin Heathorne
Florence McHalffey
Halley Cross
Josephine Stieler
Nadya Kryukova
Ruby Stone
Valentina Shore

PANOWIE  
Alex Grant
Gabriel White
Lucius Black
Rafael Dante
Seth Solder
Lucas Parker
Chace Moore
Jonathan Lightwood

pogrubienie - obecni
 _____________________________
Jaką proponujecie kolorystykę na nowy szablon?

16 komentarzy:

  1. Alice (Constance) i Alex Grant są.
    Rzadko odpisuję na wątki, bo mam strasznego lenia, ale jeśli blog ożyje, postaram się ożyć i ja xD.
    A kolorystyka... hmm, może teraz przydałaby się jakaś inna, niż jest obecnie? Jakieś szarości albo coś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, a o mnie to zapomnieliście? Alice też jest, przecież wpisałam się, a nie zaznaczono obecności Alice, tylko samego Alexa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :P Myślałam, że zaznaczyłam xd

      Usuń
  3. Amara LaRossa, jest i się nigdzie nie wybiera, hym, tylko że przez parę dni, tak do czwartku będe miała problem, z kontaktem, no i co do koloru? hymmm...Może coś w granacie z bielą, lub czerwnią:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat z bielą to dobry pomysł tylko znaleźć kod szesnastkowy xD

      Usuń
    2. Zawsze można dać kolory szarości, ale nie do końca będzie to pasowało xd

      Usuń
  4. W sumie, szary też by mógł być, tylkoz takimi czarnymi elementami, czy coś, wiecie żeby było jasne, że tu nie same aniołki xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, bo jeszcze Lu będzie czuł się nieswojo xD

      Usuń
  5. Jestem, jestem i zaczynam znów żyć. ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jace właśnie przyszedł i się melduje ;)
    Jace Lightwood

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem! Tylko zastój miałam, ale już wracam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem. I od razu proszę o urlop nieokreślony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Adria vel Daniela Farley jest i nigdzie się nie wybiera. Na listę wpisuje się tak dla pewności, chociaż termin już minął :)

    OdpowiedzUsuń