piątek, 17 sierpnia 2012

Adnotacja administracyjna 2

Dlategoż, że jestem zalogowany adnotacja administracyjna jest z mojego konta. 

Stan autorski
11 pań, 7 panów
Łącznie -  18

Stan komentarzy
1021

Liczba wyświetleń
6090
Najaktywniejsi
Amara LaRossa [150 komentarzy, 354 wyświetleń]
Constance Fairchild (Alice) [115 komentarzy, 507 wyświetleń]
Lucius Black [102 komentarze,  271 wyświetleń]

Kilka słów od administracji
Autorów przybywa. I to aktywnych autorów z czego administracja jest niezwykle zadowolona, ale mimo to postanowiła zrobić sierpniową listę obecności. Administracja jednocześnie prosi o to by jeśli osoby miały jakieś pomysły na ulepszenie bloga i większe rozsławienie go to niech napiszą to wraz z potwierdzeniem swojej obecności.

Lista obecności - zamknięcie listy: 24 sierpnia 2012, godzina 21:30 
Amara LaRossa
Cantarella Evans - urlop 26.08
Constance Fairchild
Florence McHalffey
Halley Cross
Josephine Stieler - urlop 27.08
Julia Morales-Phelps
Nadya Kryukova
Ruby Stone
Valentina Shore
Zoja Kamiensky
Etan Lorn
Gabriel White
Gaeth Wayland
Lucius Black
Max Stone
Rafael Dante
Seth Solder

pochylone imię i nazwisko - autor obecny lub nieobecność usprawiedliwiona

27 komentarzy:

  1. Constance, potocznie zwana Alice, oczywiście jest ^^.

    Co do rozsławiania bloga, może tak jakieś sojusze z innymi blogami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Mamy ich pełno, ale może być jeszcze więcej. Jak ostatnio administracja gapiła się to najwięcej wejść było z google i jakiś stron filmowych :P

      Usuń
    2. Ja się udzielam głównie na Hogwartach grupowych ^^. Jak coś, mogę was dodać do linek na swoich blogach ;P.
      A ja tutaj trafiłam, przypadkowo klikając na czyjś nick na jednym z hogwartów i zapisałam się, bo od dawna szukałam bloga o takiej tematyce, jako, że piszę bardzo podobne opowiadanie i potrzebowałam weny do niego.

      Usuń
    3. My planujemy jeszcze ruszyć z jednym blogiem grupowym z Rasą Środka Nocy, ale raczej nikt tej serii nie przeczytał, a nawet jeśli to fabuła nie wszystkim przypadnie do gustu :P

      Usuń
    4. Ja nie czytałam ;P.
      W sumie najbardziej lubię Hogwarty, albo takie jak to, o nadprzyrodzonych zdolnościach. Ale jakieś fantasy, dziwne rasy itp. mnie niespecjalnie kręcą ;). Tak samo jak nie lubię grupowców o zwykłych szkołach, gdzie nie można mieć żadnych nadprzyrodzonych zdolności.
      No, ale zawsze można próbować z grupowcami i jakoś się reklamować ^^. Teraz wszyscy przeszli na blogspot, i grupowców też mnóstwo jest ;P.

      Usuń
    5. Rasa jest boska xD Nadprzyrodzone zdolności, zakon, mroczne przystanie, kły xD A najbardziej boski jest Tegan *.*"

      Usuń
    6. Tylko pewnie dzieje się w dawnych czasach? :((

      Usuń
    7. Nie. W obecnych. Nawet mogłabym ci podesłać serię bo mam w ebookach na kompie :)

      Usuń
    8. Lub na gg :p Bo wtedy było by można pogadać i wymyślać xd

      Usuń
    9. No w sumie ;P. Choć nie wiem, jak będzie u mnie z czasem, bo jestem na 4 grupowcach i mam 3 własne blogi z opowiadaniami ^^.
      Ale jak coś to mogę ci podać gg ^^.

      Usuń
    10. *Zaciesz.* Daj, daj, daj! xD

      Usuń
  2. [Rafik oczywiście jest obecny, a jakby inaczej.
    Rafael Dante]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. [Tak w ogóle to można by zrobić wątek grupowy czyli dyrekcja pisze jakiś tam wstęp i pod tą notką opisujemy. Wtedy można grac więcej niż w parach :D ]

      Usuń
    2. Ciekawy pomysł :) Weźmiemy to pod uwagę :)

      Usuń
  4. Amara jest oczywiście i nigdzie się nie wybiera:)

    OdpowiedzUsuń
  5. [Wąpierz obecny i również prosi o wątek grupowy! Tylko ciężko z wymyśleniem takiego tematu, żeby każdy mógł się pojawić... Może jakaś otwarta impreza? :D]

    OdpowiedzUsuń
  6. [Jestem oczywiście.]

    OdpowiedzUsuń
  7. [Jestem i zgłaszam urlop w związku z moim wyjazdem. Będę koło 26 tak sądzę o.o //Ruby]

    OdpowiedzUsuń
  8. [Wiem, że to wielkie zaskoczenie, ale jestem i przepraszam za swoją nieobecność praktycznie od początku powstania bloga. Obiecuję się poprawić i wyrzucić lenistwo.

    Halley Cross]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Mamy nadzieję, że wyrzuciłaś lenistwo hen :)]

      Nadya

      Usuń
  9. [Jose obecna, ale jeszcze nie wróciła z obozu. Jestem za wątkiem grupowym c:]

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie fajny byłby wątek grupowy, tylko tutaj pewnie trudniej byłoby taki zrobić niż na grupowym Hogwarcie, bo jak wymyślić okoliczności wątku, które pasowałyby do wszystkich postaci?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.
    Blog został zgłoszony do katalogu na http://rejestr-blogow.blogspot.com, prosiłabym o dodanie linku, gdyż wcześniej nie dodam bloga do Rejestru.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń